IQtató SQL
Az IQtató támogatja a hagyományos, papír alapú ügyintézés folyamatát is. Az iratok átadás-átvételét igazoló "átadókönyv" előállítható pár kattintással az iktatás folyamata közben. Egyszerűen meg kell jelölni, hogy az iktatott iratot kinek, kiknek szeretnénk átadni, majd az iktatás befejeztével egyszerűen ki kell nyomtatni az ún. átadólistát.
Az átadólista tartalmazza az irat legfontosabb adatait (iktatószám, dátum, ügyfél, tárgy, stb.), az átvevő ügyintéző és/vagy szervezet nevét. A lista jobboldali részét átadáskor aláíratva és a listát lefűzve készíthető el a papír alapú "átadókönyv".
Amennyiben az átvevő személyek jogosultak az iktatórendszer kezelésére, úgy az átadólisták helyett elektronikus átadás-átvétel is alkalmazható. Ebben az esetben elmaradhat a dokumentumok asztalról asztalra tologatása, hiszen a szkennelt dokumentumokhoz történő hozzáféréssel az ügyintézők, döntéshozók elvégezhetik a rutinfeladatokat (jóváhagyás, véleményezés stb.).