IQtató - Profi iktató szoftver, iktató program, archiváló, feladatkezelő és ügymenet támogató modullal


A tartalomhoz

Ügyfélkapcsolat kezelése (CRM)

IQtató SQL

Az ügyviteli szoftverek nélkülözhetetlen része az ügyféltörzs. A dokumentumok döntő többsége ügyfelek, cégek, külső partnerek részére megy, vagy tőlük érkezik. A központi ügyféltörzs minden olyan adatot tartalmaz, ami az iktatásban az ügyfél azonosítására szolgálhat. A teljesség igénye nélkül

  • Név
  • Cégnév
  • Ügyfél azonosító
  • Ügyfél státusz
  • Tetszőleges számú cím (központi, levelezési, számlázási stb.)
  • Személyi adatok (születési adatok, anyja neve, TB stb.)
  • Cég adatok (bank, számlaszám, SWIFT kód stb.)
  • Telefon, E-mail, web adatok
  • Besorolás tetszőleges számú ügyfélcsoportba


A
z ügyféltörzs kezelésében messzemenőkig a GYORSASÁGRA optimalizáltuk a megjelenést és a használatot. Több százezer ügyfélből is egy-két másodperc alatt ki lehet keresni bármilyen adat vagy adatrészlet alapján egy ügyfelet vagy az érintett ügyfeleket.

A központi ügyféltörzs az iktatástól függetlenül is használható telefonkönyvként, ügyfél kapcsolattartásra, marketing vagy értékesítési akciókra. Az EXCEL és WORD exportok révén a kiválogatott ügyfelek adatai
átkerülhetnek körlevelezésbe, sablon dokumentumokba, borítékcímzésre, postai szelvényekre, egyéb feldolgozásokba, jelentésekbe.

Van olyan ügyfelünk, aki az ügyféltörzs és eseménykezelő modul együttesét értékesítési és terméktámogatási folyamatai vezénylésére és dokumentálására használja. (CRM - Customer Relationship Management)

Ügyféltözs áttekintő ablakÜgyféltörzs ablak szerkezete magyarázattalÜgyféltörzs részletező ablakÜgyfél telefon adataiÜgyél cégadatokÜgyfél személyi adataiÜgyfelek csoportosításaÜgyfelek iktatási előfordulásaÜgyféladatok expportálása Excel táblázatbaBorítékcímzés az iktató program ügyféltörzsével

Nyitólap | IQtató SQL | IQtató Classic | Árak | Letöltések | Gyakori kérdések | Kapcsolat | Oldaltérkép


Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenübe